مدیرکل ثبت احوال هرمزگان از جانبازی و ایثارگری به عنوان نقطه مقابل دنیا طلبی یاد کرد و گفت: تکریم جانبازان، در حقیقت معرفی اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 16 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی عسکری زاده در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان که با حضور مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، به مقام صبر اشاره و با استناد به قرآن مجید، افزود: اجر صابرین با خداوند است.
 
وی، جانبازان را کوه های صبر و استقامت معرفی و تصریح کرد: خانواده های جانبازان نیز در صبوری، الگوهای منحصر به فردی هستند و تکریم آنان فرصتی برای دوری از غفلت هاست.
 
عسکری زاده با بیان اینکه جانبازان، حقیقت بصیرت را درک کردند، خاطرنشان کرد: مادامی که جنگ علیه ملت ایران اسلامی تحمیل شد، مردانی با بصیرت با فدای جان و یا بخشی از وجود خوددر برابر دشمن ایستادند، اما آسایش طلبان به گوشه ای خریدند و همانا امروز ادعا دارند که چرا جنگ کرده ایم.
 
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در خاتمه با تجلیل از ایثارگران و جانبازان شاغل در این سازمان، اظهار داشت: امنیت امروز جامعه در سایه مجاهدت جانبازان و ایثارگران به دست آمده است.
 
گفتنی است در این مراسم از جانبازان شاغل در اداره کل  ثبت احوال استان هرمزگان و همسران آنان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار