فرماندار بندرعباس در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر مونولوگ که با همکاری حوزه هنری هرمزگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ،از آغازساخت مجتمع فرهنگی هنری حوزه هنری هرمزگان در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 16 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر، اظهار کرد: مسئولان فرهنگی برای  تعالی هنر استان هرمزگان و تربیت هنرمندان متعهد و فرهیخته ، بسیار تلاش می کنند و در این راستا راه دشواری را  پیش رو دارند.
 
وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم فرهنگ تربیت و پرورش نسل های آینده است و کشوری که فرهنگ آن از ظرفیت های غنی و عمیق بر خوردار است به بهترین شکل، نسل آینده را تربیت و تضمین می کند.
 
این مقام مسئول حمایت های دستگاه های مختلف از فعالیت های فرهنگی – هنری استان را شایسته تقدیر دانست و افزود: فرهنگ با گستردگی و شمولیتی که دارد فقط از طریق مشارکت و عزم عمومی و جدی امکان توسعه دارد.
 
پویافر در ادامه با اشاره به فعالیتهای فرهنگی حوزه هنری هرمزگان در سطح استان و عدم وجود یک ساختمان مناسب در خور شان و جایگاه هنرمندان حوزه هنری تصریح کرد: در سال گذشته  اعتباری برای شروع  پروژه مجتمع فرهنگی حوزه هنری هرمزگان در نظر گرفته شد اما به دلیل مشکلات مالی که وجود داشت تحقق پیدا نکرد.
 
فرماندار بندرعباس خاطر نشان ساخت: با پیگیریهای ریاست حوزه هنری هرمزگان همچنان این عزم و اراده در استان وجود دارد که  این مجموعه ساخته  شده و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.
 
 وی در ادامه کرد: با مذاکراتی که با  رییس سازمان برنامه وبودجه استان  انجام شد ، ساخت این مکان فرهنگی  قطعا در برنامه ها و پروژه های عمرانی سال 95 دیده و به طور یقین در آینده ای نزدیک، یک مجموعه کامل و مجهز فرهنگی هنری در مکان فعلی سینما انقلاب خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار