مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تاکید بر تلاش همه جانبه در جهت تحقق شعار امسال، گفت: با توجه به شرایط کلی حاکم بر جامعه و کشور ، اقتصاد مقاومتی باید در حوزه فرهنگ نهادینه و اجرا شود.
کد خبر: ۲۳۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 17 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش نژاد اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه فرهنگ نیاز است همکاران و مسئولان با مبانی و مفاهیم اقتصاد مقاومتی آشنا شوند.

درویش نژاد برکیفیت بخش فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید و بیان داشت : سال گذشته برگزاری بیشتر برنامه ها به هنرمندان و بخش خصوصی واگذار شد که نتایج آن بسیار رضایت بخش بوده اما لازم است بخش های نظارتی اداره کل نسبت به مدیریت برنامه ها دقت بیشتر ی داشته باشند و بخش های تخصصی نیز بر کیفیت محتوایی فعالیت ها نظارت نمایند .

مدیرکل ارشاد هرمزگان ضمن تاکید بر اصلاح روند خدمت رسانی به ارباب رجوع گفت : در حوزه فرهنگ خدمت رسانی باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان بهترین و کامل ترین خدمت به متقاضیان ارائه شود.

وی به گسترش ارائه خدمات به صورت الکترونیک تاکید و افزود: هم اکنون تمام بخش های فرهنگ و ارشاد در سراسر کشور به صورت الکترونیک به هم وصل شده و می توان هر نوع خدمتی را بدون حضور مستقیم متقاضی انجام و پیگیری کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار