فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا، گفت: در همین راستا در یک هفته گذشته با اجرای طرح های مختلف ، 115 متهم قاچاق کالا در استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۳۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 17 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: در این مدت انواع کالای قاچاق از قبیل 481دستگاه لوازم برقی،سه میلیون نخ سیگار،14هزار و 705 ثوب البسه، انواع مواد غذایی و خشکبار، چهار هزار و 850 قلم داروی نیروزا و شش هزار قوطی نوشابه انرژی زا و برخی موارد دیگر کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 130 میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر کشف کالاهای قاچاق در این مدت موفق به توقیف 74 دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت حامل و فعال در امر قاچاق کالا شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه بیشتر کالاهای قاچاق از مبادی قانونی وارد می شوند و از خلأهای قانونی استفاده می کنند، گفت: تحقق شعار امسال که اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است و همچنین رفع ریشه ای پدیده قاچاق نیازمند همت جمعی می باشد و جز با مشارکت ، همکاری و همدلی مردم و مسئولان تحقق این امر غیرممکن است.

سردار ملکی تاکید کرد: طرح های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

سال گذشته هفت هزار میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس هرمزگان کشف شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار