مدیرکل جدید کی به دفترش می آید؟
تابناک: در زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تغییر و تحول در ارگان‌های مختلف اتفاقات جدیدی را رقم زد.
کد خبر: ۲۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 15 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تغییر مدیران که مدت‌ها سوژه رسانه ها بود در نشست پایان سال گذشته، استاندار با اصحاب رسانه به تایید رسید.

البته استاندار نامی از مدیرانی که قرار است تغییر کنند به زبان نیاورود اما نام محمد قطبی مدیرکل ارشاد استان اصفهان تلویحا از سوی استاندار مطرح شد. نامی که پیش از استاندار بسیاری از رسانه ها نیز آن را عنوان کرده بودند و خبر از رفتنش از مدیریت ارشاد اصفهان داده بودند.

زرگرپور در همان نشست خود گفته بود که به دنبال مدیری در حد وقواره فرهنگ اصفهان برای اداره ارشاد اسلامی استان اصفهان است.

چند روز پیش خودمحمد قطبی در پاسخ یکی از رسانه های اصفهان مبنی بر ماندن یا رفتنش از اداره ارشاد اصفهان گفته بود که هنوز نامه ای در این خصوص از سوی وزارت ارشاد دریافت نکرده است.

استاندار اصفهان بار دیگر در روز گذشته نیز در این مورد گفت: در زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تغییر و تحول در ارگان‌های مختلف اتفاقات جدیدی را رقم زد که مدیران استانی از جمله مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز از آن دسته تغییرات هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سرکار آمدن دولت بر روی گزینه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بحث بود، افزود: من به عنوان استاندار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روی تعدادی از مشخصات برای این گزینه به تفاهم رسیدیم، اما نتوانستیم در آن مقطع کسی را انتخاب کنیم و به همین دلیل یک سال حکم آقای قطبی تمدید شد.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دارای پیچیدگی‌های خاصی است و فقط به یک انتخاب محدود نمی‌شود، ادامه داد: تاکنون با رایزنی‌هایی که با وزارتخانه انجام شده دو گزینه برای این امر انتخاب شده که در آینده نزدیک یکی از آنها که فقط کار نامه‌نگاری برای مدیریت کل باقی مانده بر روی صندلی ارشاد اصفهان می‌نشیند.

زرگرپور با اشاره به اینکه مدیرکل جدید با برخی گمانه‌زنی‌ها فاصله دارد به سوالات دیگر خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا او دانشگاهی است یا خیر؟ فقط خندید و گفت برخی گمانه‌ها صحیح ولی برخی اشتباه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار