رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: حمایت از تیم‌های ورزشی یکی از رسالت‌های اصلی شهرداری بندرعباس در حوزه فرهنگی و ورزشی است و باید با جدیت ادامه یابد.
کد خبر: ۲۳۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 30 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی اظهار داشت: شهرداری‌ها علاوه بر ارائه خدمات شهری رسالت‌های بزرگ دیگری نیز بر عهده دارند که ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از جمله این رسالت‌ها است.
 
وی افزود: از حدود یک دهه قبل که شهرداری وارد عرصه تیم‌داری در رشته‌های مختلف ورزشی در قالب سازمان فرهنگی و ورزشی شده است، شاهد دستاوردهای فراوانی هستیم و استعدادهای درخشان فراوانی در رشته‌های مختلف از جمله در فوتبال، فوتبال ساحلی، ووشو، تیر و کمان، فوتسال، بستکبال و ... به جامعه معرفی شده‌اند.
 
مهران نجاتی: حمایت از تیم‌های ورزشی رسالت شهرداری بندرعباس است
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: شهرداری در حد بضاعت و توان مالی خود و حتی فراتر از آن در حال حمایت از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای و ورزش محلات است و انتظار داریم تا دیگر دستگاه‌ها نیز در این زمینه فقط تماشاگر نباشند.
 
نجاتی ادامه داد: صنایع به لحاظ قانونی می‌توانند از تیم‌های ورزشی در سطوح خاصی حمایت کنند و بنابراین نباید تنها به بهانه‌تراشی در این زمینه بسنده کرده و خود را از این دایره بیرون بکشند.
 
وی با بیان این‌که هر قدر در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری کنیم، دهها برابر آن در حفظ سرمایه‌های اجتماعی و انسانی جامعه نتیجه خواهیم گرفت، عنوان کرد: اعتبارات دولتی برای این منظور کافی نیست و بخش خصوصی در حد توان و امکان خود از ورزش حمایت کند.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس خواست تا با برنامه‌ریزی هر چه بیشتر نسبت به ایجاد امکان پوشش هر چه بیشتر برای تیم‌های مختلف ورزشی اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار