شهردار بوسان کره جنوبی که به دعوت شهردار بندرعباس به هرمزگان سفر کرده است، صبح امروز از مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 31 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سو بیونگ سو (sou biong sou) صبح امروز در حاشیه بازدید از مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صنعتی ایران در حوزه صنایع دریایی و زیرساخت‌های مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران زمینه‌ای برای همکاری‌های ویژه میان دو کشور ایران و کره است.
 
وی افزود: اکنون اقتصاد بسیاری از کشورها به سمت اقتصاد دریایی سوق یافته است و ایران در این زمینه امکانات و منابع خوبی دارد.
 
شهردار بوسان کره‌جنوبی با بیان این‌که پتانسیل شهر بندرعباس در زمینه صنایع دریایی بسیار بالا است، اضافه کرد: صنایع دریایی پایه توسعه شهرهای ساحلی هستند.
 
بیونگ سو اضافه کرد: ایران و کره در زمینه مسائل مختلفی تاکنون همکاری‌های موفقی داشته‌اند و صنعت کشتی‌سازی می‌تواند فرصت تازه‌ای برای این همکاری‌ها باشد، چرا که زیرساخت‌ها و منابع انسانی ایران در این زمینه کم‌نظیر است.
 
وی با اشاره به سفر ماه گذشته رئیس جمهور کره جنوبی به ایران گفت: تعمیق روابط میان ایران و کره مورد استقبال دو طرف است و این مسئله به توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع دریایی و ساحلی کمک فراوانی می‌کند.
 
معاون مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت کشتی‌سازی ایران (بحرگسترش) و حسن قیومی مشاور ارشد مدیرعامل ایزوایکو نیز در این بازدید ضمن بیان توانمندی‌ها و قابلیت‌های این بخش، آخرین دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این مجتمع را در زمینه ساخت کشتی در ابعاد مختلف، ظرفیت‌های گوناگون و ساخت و تعمیر سکوهای نفتی و گازی تشریح کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار