رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، از صادرات 18 هزار تن گوجه فرنگی از طریق بارانداز فروش محصولات کشاورزی کهورستان بندر خمیر به روسیه خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 02 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ناصر حیدری‌پوری با بیان این که در منطقه کهورستان 2 بارانداز با هدف رونق اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی راه‌اندازی شده است، گفت: در سال‌های گذشته شاهد عدم فروش محصولاتی همچون گوجه فرنگی و پیاز در استان بودیم اما با ایجاد باراندازهای کشاورزی بستر صادرات این محصولات فراهم شده است.

وی با اشاره به این که این باراندازها در شهرستان‌های عمده کشاورزی از جمله میناب، رودان و حاجی‌آباد راه اندازی شده است، اظهار داشت: باراندازها نقش مهمی در ارتقای بهبود اقتصاد کشاورزی دارند.

حیدری‌پوری تصریح کرد: اقتصاد کشاورزی مهمترین چالش در بخش کشاورزی است به طوری که این بخش در تولید محصولات خوب عمل می‌کند اما در فروش آن با مشکل روبرو است.

وی بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد زیرساخت‌هایی همچون صنایع فراوری و نگاه به محصولات صادرات محور، اقتصاد کشاورزی را تقویت کرد.

گفتنی است؛ یکی از سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی در بهبود اقتصاد کشاورزی ایجاد باراندازهای کشاورزی در مناطق مختلف استان بوده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار