مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی :
به گزارش تابناک خراسان شمالی، محسن زاهد احمدی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: ضرورت دارد تا رسانه ها افکارو اندیشه های امام (ره) را برای مردم بویژه نسل جوان تبیین و تشریح کنند.
کد خبر: ۲۴۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 03 June 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی، محسن زاهد احمدی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به  بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: ضرورت دارد تا رسانه ها افکارو اندیشه های امام (ره)  را برای مردم بویژه نسل جوان تبیین و تشریح کنند.
وی افزود : امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر نیاز به بازخوانی افکارو اندیشه های امام (ره) دارد .
وی با اشاره به وصیت نامه سیاسی –الهی حضرت امام (ره) اخاطر نشان کرد : رسانه ها فرمایشاتی که امام راحل در این وصیت نامه بر ای اقشار مختلف جامعه بویژه مسئولان و جوانان داشتند بیش از هر روز دیگر برای مسئولان و  جوانان بیان و تشریح شود .
وی با اشاره به صلابت نظام جمهوری اسلامی که پس از ارتحال امام (ره) تحت رهبری امام خامنه ای شاهد آن هستیم افزود : همانطور که امام راحل فرمودند  پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد ضرورت دارد تا این موضوع نیز  برای آحاد جامعه تبیین شود.
مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گرامیداشت ایام ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد را به عنوان نماد قدرشناسی مردم دانست و بر حضور باشکوه در مراسمات این ایام تاکید کرد .
محسن زاهد احمدی خاطر نشان کرد : انتخاب امام خامنه ای توسط خبرگان رهبری نیز یکی دیگر از الطاف الهی بود که نصیب ملت شد و همه باید با تبعیت از رهبری قدرشناس باشیم.
انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان خراسان شمالي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بند پی
ریاست محترم سازمان بهزیستی کل کشور
باعرض سلام وادب احترام
جناب آقای دکتر انسانهای زیادی براریکه های قدرت نشستند ولی هر گز نامی از آنها در تاریخ نیست ولی آنان که تقوای الهی را پیشه خود ساختن و تحول بنیادی در جامعه ایجاد کردند انگشت شمارند از شما عاجزانه در خواست داریم فریاد رس جامعه هدف و کار کنان بهزیستی باشید سالهاست که کار کنان رسمی کار گری بهزیستی سراسر کشور به امید تبدیل وضعیت از رسمي كارگري به رسمي كشوري ياپيماني چشم به قلم های شما دوخته اند اما دریغ از کوچکترین تحولی از خداوندمنان می خواهیم که شمارا در تمام اهداف یاری نماید تا یاریگر همه همکاران باشید انشالله که پاسخ مثبتی از شما دریافت نمائیم
از طرف جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی استان خراسان شمالي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار