مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: سنجش سلامت بیش از پنج هزار کلاس اولی در دو پایگاه شهری و روستایی این ناحیه آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 05 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد قویدل افزود: دو هزار نفر از نوآموزان در قالب سنجش زمستانه از ارزیابی مرحله مقدماتی برخوردار شدند و پیش بینی می شود سه هزار و200 نوآموز دیگر نیز متقاضی سنجش برای ورود به مدارس ابتدایی باشند.

وی بیان داشت: دو پایگاه سنجش در مدرسه محراب رشیدی واقع در بلوارشهید مصطفی خمینی ، جنب میدان صادقیه و دیگری در محل گروه های آموزشی واقع در آزادگان آماده سنجش دانش آموزان نوآموز پایه اول ابتدایی هستند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس اظهارکرد: سنجش نوآموزان در دو نوبت بودن سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام می شود که در مرحله مقدماتی سنجش بینایی ، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، توده بدنی، وزن و قد، غربالگری اختلالات دهان و دندان، جلدی و اوتیسم صورت می گیرد.

قویدل خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که در مرحله مقدماتی در هریک از موارد سنجش مشکوک به مشکل شناخته شوند ، برای بررسی های دقیق تر به مرحله تخصصی و بالینی ارجاع می شوند.

ویگفت: انتظار می رود در مهرماه 95،ب یش از پنج هزار نوآموز پایه اول در 175کلاس درس مدارس دولتی شهری و روستایی مشغول به تحصیل شوند.

قویدل گفت: والدین نوآموزان بدو ورود به دبستان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت خود ، معرفی نامه به پایگاه سنجش سلامت را دریافت و پس از نوبت دهی نسبت به سنجش فرزند خود اقدام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار