سرپرست آموزش و پرورش پارسیان با اشاره به افزایش ۳۱ کلاس درس به مدارس پارسیان گفت:پارسیان کماکان با کمبود فضای آموزشی مواجه است.
کد خبر: ۲۴۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 09 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود روان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: با وجود افزایش ۳۱ کلاس درس به کلاس های موجود، کماکان با کمبود فضای آموزشی و داشتن مدارس تخریبی و غیر استاندارد مواجه هستیم.
 
وی تصریح کرد: از مجموع این کلاس ها ۱۰ کلاس در شهر دشتی، ۱۲ کلاس در بهده، ۶ کلاس در روستای ستلو و ۳ کلاس در روستای فارسی و اکبری به بهره برداری خواهد رسید.
 
دبیر شورای آموزش و پرورش پارسیان بیان کرد: این مدیریت در سال جاری اتمام دو پروژه نیمه تمام دبیرستان فاطمیه، هنرستان شبانه روزی و ساخت مراکز آموزشی جهت جایگزینی مدارس تخریبی و غیر استاندارد که ۳۰ درصد کل فضای آموزشی شهرستان را شامل می شود در دستور کار قرار خواهد داد .
 
روان ادامه داد: براساس پیش بینی های انجام شده در سنوات آتی با توجه به تاسیس و گسترش شرکت ها و موسسات صنعتی پیرامون شهرستان پارسیان و مجاورت با منطقه ویژه پارس جنوبی و به تبع آن افزایش آمار دانش آموزی، با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه خواهیم بود.
 
سرپرست آموزش و پرورش پارسیان افزود: در سال تحصیلی جدید باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از فضای موجود به نحو مطلوب استفاده و حتی المقدور از شیفت شدن مدارس جلوگیری گردد.
 
در ادامه رادمهر فرماندار پارسیان و رئیس  شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن حمایت همه جانبه از مجموعه آموزش و پرورش، عنوان کرد: کمبود فضای آموزشی از دغدغه های مهم آموزش و پرورش است که شهرستان پارسیان از این امر مستثنی نیست و امیدواریم با کمک خیرین و دولت بتوانیم گام های موثری در خصوص ساخت واحدهای آموزشی و اتمام پروژه های نیمه تمام مدارس در شهرستان برداریم .
 
فرماندار پارسیان در پایان گفت: آموزش و پرورش سرمایه ای است که جوامع توسعه یافته به آن نگاه ویژه ای دارند و برای پیشرفت، حوزه آموزشی را تقویت می کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار