معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان:
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان ضمن تکذیب هرگونه تصمیم جدید درخصوص الحاق بخش‌هایی از پارسیان به استان فارس، انتشار اخبار و شایعات را سوء‌استفاده و فضاسازی عده‌ای دانست که در پی تنش در استان و برهم زدن آرامش کنونی هستند.
کد خبر: ۲۴۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 11 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی اظهار داشت: نامه مورد اشاره استانداری فارس مربوط به سال 92 است که آن نامه هم با تلاش‌های استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان هرمزگان و نظر دولت کاملا متوقف شده است.

وی افزود: بعد از توقف طرح الحاق به هیچ وجه اتفاق جدیدی رخ نداده و اقدام استانداری فارس از نظر ما خلاف قانون و خلاف عرف سیاسی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان یادآور شد: حتی انتشار نامه محرمانه در فضای مجازی اقدامی خطاست و می‌تواند مورد اعتراض قرار گیرد، هر کس که این نامه را انتشار داده جرم مرتکب شده است.

اکرمی از مردم خواست با پخش نامه‌ها و واکنش‌هایی که انتشار آنها نتیجه‌ای جز برهم خوردن آرامش استان ندارد، به سود منفعت‌طلبان رفتار نکنند.

وی تصریح کرد: ما از صد در صد خاک استان دفاع می‌کنیم، هیچ مصوبه جدیدی در کار نیست، تنها برخی تحرکات از سوی عده‌ای مطرح بوده که بلافاصله جلوی آنها گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه قطعا نسبت به اقدام استان فارس واکنش نشان خواهیم داد، افزود: 5 روستای پارسیان مانند همه نقاط دیگر استان مورد توجه استانداری قرار دارند و تماما به آنها هم‌چون سایر نقاط خدمات‌رسانی داریم و استاندار هرمزگان شخصا 3 بار از این 5 روستا بازدید کرده و با مردم آن منطقه ملاقات داشته است.

وی یادآور شد: مانور استانداری فارس روی موضوعی بوده که کاملا متوقف مانده و هیچ منشاء قانونی ندارد.

اکرمی همچنین از مردم به خاطر هوشیاری آنها و حساس بودن روی حقوقشان تشکر کرد و گفت: استانداری هرمزگان از مطالبه به‌حق مردم مطلع است و نمی‌گذارد خدشه‌ای به هویت استان وارد شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار