با عقد قراردادی برای حضور در لیگ شانزدهم
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران با عقد قرارداد رسمی برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صبای قم پیوست.
کد خبر: ۲۴۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱ 15 June 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم با نظر علی دایی این روزها حضور پرکاری در بازار نقل و انتقالات شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارد و با تمام توان خود برای حضور پرقدرت در رقابت‌های فصل جدید جام خلیج‌فارس آماده می‌شود.

نماینده فوتبال استان قم در حالی که از امروز سه‌شنبه بیست و پنجم خرداد ماه مهلت نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما آغاز شده، چند روزی است که برای جذب بازیکنان مورد نظر خود دست به کار شده و امروز نیز یک مهره جدید دیگر به خدمت گرفت.

این بازیکن که فصل گذشته عضو تیم فوتبال نفت تهران در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس بود و زیر نظر علیرضا منصوریان در این تیم فعالیت می‌کرد بعد از کسب رتبه پنجم لیگ پانزدهم با نفت تهران و واگذاری این تیم، به صبای قم ملحق شد.

در واقع تیم فوتبال صبای قم برای مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک بازیکن جدید دیگر به خدمت گرفت تا در کنار دو بازیکن دیگری که در روزهای گذشته جذب کرده بود، از 6 سهمیه مجاز لیگ برتری خود تا کنون سه سهمیه را به خدمت گرفته باشد.

امروز سه‌شنبه بیست و پنجم خرداد ماه و در روز نخست نقل و انتقالات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با نظر علی دایی سرمربی تیم صبای قم رضا علیاری از نفت با عقد قرارداد رسمی برای همراهی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ شانزدهم جذب شدند.

این بازیکن یکی از مهره‌های مطرح و کلیدی تیم فوتبال نفت تهران در مسابقات چند فصل اخیر لیگ برتر محسوب می‌شود و علی دایی با توجه به شناخت دقیقی که از این فوتبالیست جوان داشت وی را برای عضویت در ترکیب صبا برای لیگ شانزدهم فوتبال ایران به خدمت گرفت.

رضا علیاری متولد بیست و چهارم اسفند ماه سال 1372 در شهرستان شهریار است که با قد یک متر و 80 سانتیمتر در پست خط دفاع برای تیم صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه این بازیکن تخصص بازی با پای چپ را دارد.

رضا علیاری در حالی امروز با تیم فوتبال صبای قم برای همراهی این تیم در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرارداد بست که پیش از وی صادق محرمی از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و محمدسعید بروایه از تیم نفت تهران به عنوان سهمیه زیر 23 سال به صبای قم ملحق شده بودند.

همچنین با نظر علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پیش از جذب رضا علیاری از تیم نفت تهران، بازیکنان دیگری نیز از سهمیه لیگ برتری صبا جذب شده بودند که این نفرات مهرداد کفش‌گری از تیم پرسپولیس تهران و محسن فروزان از تیم راه‌آهن تهران هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار