فرمانده انتظامی بندرعباس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال، در 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 15 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ اسماعیل مشایخ اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز ، ماموران انتظامی شهید میرزایی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی از آن دو تن و 640 کیلو لیمو و گلابی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: همچنین با تلاش ماموران در بازرسی از یک دستگاه کامیون 85 عدد باطری قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال و در بازرسی از یک دستگاه پراید 48 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 20 میلیون ریال کشف که چهار متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در ادامه این طرح، ماموران با توقیف یک دستگاه کامیون کانتینر دار 75 گونی بزرگ البسه قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ مشایخ با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار