کد خبر: ۲۴۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 19 June 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در صورتی که اعتبار استانی برای ساخت خانه علوم تامین شود عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، گفت: دبیرخانه کمیته علوم و فناوری سلول‌های بنیادی در استان البرز تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، خسرو ساکی در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز که صبح امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: سه قطعه زمین برای احداث خانه علوم در استان پیشنهاد شده که این سه قطعه زمین جزو املاک اداره‌کل آموزش و پرورش استان است. در شناسایی این سه نقطه زمین سعی شده فضای مناسبی از لحاظ فضای سبز وجود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در صورتی که اعتبار استانی برای ساخت خانه علوم تامین شود عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، بیان کرد: دبیرخانه کمیته علوم و فناوری سلول‌های بنیادی در استان البرز تشکیل شده است. کمیته علوم و فناوری نیز تشکیل شده و هماهنگی لازم با موسسه رویان در البرز و تهران برای همکاری‌های مشترک انجام شده است.

وی گفت: مدارس بخش فرخ آباد زیبادشت از حوزه آموزش و پرورش کرج انتزاع و به شهرستان محل حوزه جغرافیایی شهرستان فردیس الحاق شده است.

ساکی با بیان اینکه نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش هفته گذشته در شهرستان فردیس برگزار شده است، گفت: میزان حداقل و حداکثر شهریه کلاس‌های تابستانی در استان نیز تعیین شده و برای اجرا به مدارس البرز ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در البرز انجام شده است، افزود: برای برگزاری بهتر این اوقات از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها باید استفاده شود و لازم است که از ظرفیت‌های خیرین نیز بهره‌برداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار