مشاور اطلاع رسانی استاندار یزد گفت: تعامل خوب و دوستانه ای میان استانداری یزد و خبرگزاری جمهوری اسلامی است و مجموعه دولت در استان نگاه ویژه ای به ایرنا دارد.
کد خبر: ۲۴۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 21 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،عباس ملازینلی  در آیین معارفه رئیس جدید ایرنا یزد گفت: با توجه به سابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی و جایگاه آن به عنوان رسانه رسمی کشور ، استانداری یزد نگاه ویژه ای به این مجموعه و خبرنگاران آن دارد.
وی افزود: در این راستا در خیلی از جلسات با وجود محدودیت از حضور خبرنگاران ایرنا استفاده کرده ایم و امروز هم برای تقدیر از رئیس سابق مرکز و خوش آمد به رئیس جدید آماده ایم.
مشاور اطلاع رسانی استاندار و جانشین روابط عمومی استانداری یزد تصریح کرد: خوشبختانه با وجود نیروهای باتجربه و کارشناسان رسانه ای و سابقه رئیس جدید ایرنا آینده خوبی در انتظار این رسانه است و استانداری نیز در کنار خبرنگاران این مجموعه خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نیز در این جلسه با تقدیر از جهانبخش رئیس سابق ایرنا یزد گفت: خوشبختانه خبرگزاری جمهوری اسلامی عمق خوبی به اخبار و گزارش ها داده و زمینه مناسبی برای استانداری در بخش های مختلف دارد.
مجید جوادیان زاده افزود: با وجودی که سواد رسانه ای در عصر تکاپوی رسانه ها بالا رفته و انواع اخبار در فضای اجتماعی و مجازی به صورت لحظه ای در حال انتشار است خوانندگان به دنبال منبع رسمی و معتبری همچون ایرنا و صدا وسیما می گردند.
وی اظهار امیدواری کرد تا ایرنا نیز همزمان با پیشرفت روز افزون فضای رسانه ای کشور ، پیشرفت کرده و از سوی دیگر استانداری نیز تلاش می کند تا بتواند از ظرفیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی استفاده کرده و سوژه های مناسب سفارش دهد.
وی تاکید کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی و استانداری همیشه ارتباط داشته و باید این رابطه دوسویه بیشتر شود.
در این مراسم که با حضور علی حیدری مدیرکل اخبار استانهای ایرنا در دفتر این خبرگزاری برگزار شد ضمن تشکر از اسماعیل جهانبخش در مدت مسئولیت ، کاظم شاملو به عنوان رئیس ایرنا یزد معرفی شد.
کاظم شاملو با 18سال سابقه فعالیت در ایرنا دانش آموخته کارشناسی ارشد مردم شناسی از دانشگاه تهران است و مسئولیت ایرنا در استان چهارمحال و بختیاری و فعالیت خبری در استان های مرکزی و اصفهان را در کارنامه کاری خود دارد.
عضویت در شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور و انجمن انسان شناسی ایران از دیگر زمینه های فعالیت مدیر جدید ایرنا در استان یزد است.
وی همچنین پژوهشگر برگزیده کشور در سال های 83 و 85 ، مدیر خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری، مشاور رسانه ای تعدادی از سازمان ها و دستگاه های اجرایی در استان های مرکزی ، اصفهان و چهارمحال و بختیاری بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار