مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: تسهیلات مسکن به جانبازان بالای ۲۵ درصد خراسان رضوی اعطاء می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 20 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی عابدین عابدین‌مقدم در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های در دستور کار امسال این نهاد، ایجاد طرح‌های تحول و نوآورانه در قالب برنامه‌های کمی، کیفی و محتوایی در حوزه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معیشت، درمان و اجتماعی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بخشی از برنامه‌های امسال این نهاد را براساس شعار سال دانست و گفت: اعتمادسازی و عملکردی متفاوت نسبت به گذشته از جمله راهکارهای تحقق شعار سال در این بنیاد است.

عابدین‌مقدم اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران را در راس فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اعلام کرد و افزود: همچنین مسئله درمان، پایش سلامت والدین شهدا، همسران و جانبازان در خطر پس از تصویب قانون جدید تجمیع درمان در حوزه بنیاد شهید در دستور کار قرار دارد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و دانشگاه‌ها را دارای اولویت دانست و گفت: برای ترویج این فرهنگ نیازمند استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌های مختلف و برنامه ریزی متفاوت هستیم.

عابدین‌مقدم به میزان اشتغال‌زایی برای فرزندان شاهد، ایثارگر و جانبازان اشاره و گفت: سال گذشته 2 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان در بخش‌های دولتی و خصوصی مشغول به کار شده‌اند که پیش بینی می‌شود امسال این تعداد افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه با اشتغال‌زایی سایر مشکلات جامعه ایثارگران و جانبازان و شهدا برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله خدمت‌رسانی به این افراد به‌صورت ویژه در دست اقدام است مراکزی که اقدام به اشتغال یکی از فرزندان شاهد و ایثارگر کنند از بخشودگی مالیاتی برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: به تمام جانبازان بالای 25 درصد، همسران شهید و فرزندان شهید که متقاضی دریافت تسهیلات مسکن هستند این تسهیلات اعطاء می‌شود و افرادی که تاکنون اقدام به درایفت این تسهیلات نکرده‌اند تقاضای خود را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار