کد خبر: ۲۵۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 29 June 2016
رئیس حوزه هنری مازندران گفت: نمایشگاه کاریکاتور «در مسیر فریادها» با موضوع جنایت‌های رژیم صهیونیستی و هولوکاست در مسیر راهپیمایی روز قدس ساری برگزار می‌شود.

سینا دلشادی اظهار کرد: نمایشگاه کاریکاتور «در مسیر فریادها» با موضوع جنایت‌های رژیم صهیونیستی و هولوکاست جمعه 11 تیرماه در مسیر راهپیمایی روز قدس در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه کاریکاتور در مسیر فریادها همزمان با حوزه‌های هنری سراسر کشور، در پنج نقطه مسیر راهپیمایی ساری برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که حرکتی همسو و هم صدا با مشت‌های گره کرده و فریادهای مردم ولایت‌مدار مازندران برای اعلام بیزاری از استکبار و نظام غاصب صهیونیستی و همراهی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین است، دربردارنده بیش از 100 اثر برگزیده کاریکاتور هنرمندان ایران و 50 کشور جهان است که چندی پیش در جشنواره بین‌المللی کاریکاتور تهران با موضوع هولوکاست شرکت داشتند.

دلشادی با اشاره به اینکه این نمایشگاه خیابانی توسط حوزه هنری مازندران با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود، گفت: آثار این نمایشگاه بعد از چاپ در گالری سوره حوزه هنری استان به نمایش در می‌آید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار