مدیرعامل نهاد پدران آسمانی با بیان اینکه این نهاد مزین به حضور 20 هزار فرزند شهید است، گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) جشن پدران آسمانی در 31 استان و 300 شهر ایران اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 20 April 2015
به گزارش فارس سعید همایون مهر در نشست خبری جشن بزرگ پدران آسمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به معرفی نهاد پدران آسمانی پرداخت و اظهار داشت: استارت نهاد پدران آسمانی از سال 83 و با اقدام شایسته و مبارک چند تن از فرزندان شهدای مشهد مقدس زده شد و طی آن چند نفر از فرزندان شهدا در روز ولادت مولی‌الموحدین علی ابن ابیطالب علیه‌السلام که روز تجلیل از پدران است با حضور بر سر مزار پدران شهیدشان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب از رشادت‌ها و فداکاری‌های پدرانشان تجلیل کردند.

وی گفت: استارت این حرکت مقدس با این اقدام شایسته زده شد و به لطف خداوند متعال این تلاش‌ها و فعالیت‌ها سال به سال با پیشرفت و توسعه همراه شد و این حرکت ارزشمند به الگویی برای استان‌های دیگر مبدل شد و امروز شاهد یک حرکت بزرگ در سراسر کشور هستیم.


اعضای اجرایی نهاد پدران آسمانی بالغ بر 20 هزار فرزند شهید است

مدیرعامل نهاد پدران آسمانی افزود: امروز تعداد اعضای اجرایی نهاد پدران آسمانی سراسر کشور بالغ بر 20 هزار فرزند شهید است و به جرات می‌توان گفت 60 درصد فرزندان نخبه شاهد در این نهاد عضویت دارند.

وی عنوان کرد: تلاش‌ها، همدلی و هم‌زبانی فرزندان شهید طی این سالیان سبب شد که ساختار جامع نهاد پدران آسمانی در 31 استان کشور شکل بگیرد و هم‌اکنون این نهاد آسمانی در 31 استان کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و 31 دبیر استانی آن معرفی و آغاز به‌کار کرده‌اند.

برگزاری جشن پدران آسمانی در 31 استان و 300 شهر سراسر کشور

همایون مهر معتقد است: اعضای نهاد پدران آسمانی هر کدام سفیران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

وی ادامه داد: جشن پدران آسمانی در سال جاری در 31 استان و 300 شهر کشور باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار و سبب می‌شود تا فرزندان شهدا در سراسر کشور با هم ارتباط داشته باشند و این مهم باعث ایجاد یک ظرفیت و پتانسیل عظیم در کشور شده است.


تجدید میثاق با پدر معنوی فرزندان شهدا

مدیرعامل نهاد پدران آسمانی در پایان تصریح کرد: فرزندان شهدا در ایام ولادت حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه‌السلام با گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و برپایی جشن بزرگ پدران آسمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و راحل و شهدا و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام با پدر معنوی خودشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تجدید میثاق می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار