جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست احمد پویافر در محل فرمانداری بندرعباس برگزار شد .
کد خبر: ۲۵۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 30 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست احمد پویافر در محل فرمانداری بندرعباس برگزار شد .
 
فرماندار بندرعباس در این جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و بهره مندی از فضایل این ماه با برکت بیان داشت : اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک در شهرستان ضروری است و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات  و معظلات  ترافیک مرتفع گردد .
 
رئیس شورای ترافیک شهرستان خاطرنشان کرد  : کلیه اعضای شورای ترافیک و دستگاههای متولی باید با برنامه ریزی مناسب و با هماهنگی ، تعامل و همکاری لازم و اجرای دقیق و به موقع مصوبات در جهت رفع نقاط حادثه خیز راهنمایی و رانندگی تلاش نمایند تا از بروز هر گونه سوانح رانندگی و گره های ترافیکی در جاده ها و خیابان ها جلوگیری بعمل آید .
 
احمد پویافر افزود : جلسه شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور تردد شهروندان و مسافران برگزار می‌شود تا بتوان در حد ممکن این امور تسهیل گردد. همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی عضو شورای ترافیک در بهبود معضلات ترافیکی مهم است ، و باید با برنامه ریزی صحیح و همفکری در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم گام برداریم .
 
در پایان فرماندار بندرعباس تشکیل شورای ترافیک را باعث هماهنگی بیشتر و اجرای دقیق امور و خدمات دانست و خاطر نشان کرد: بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان با همکاری و همفکری بین مسئولان با برنامه ریزی دقیق موجب روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار