فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشور مدیون همدلی و همراهی مردم با پلیس و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی است که ایران را به الگوی امنیت و ثبات در منطقه تبدیل کرده است.
کد خبر: ۲۵۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 01 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی ایران ناشی از همگرایی و همدلی مردم با پلیس و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی است که ایران را به الگوی امنیت و ثبات در منطقه و جهان تبدیل کرده است.
 
وی با بیان این که نیروی انتظامی در همه حوزه‌ها به دنبال خلاقیت و ابتکار در زمینه استفاده از مردم و ظرفیت‌های مردمی برای توسعه امنیت عمومی است، خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌های امنیتی در استان هرمزگان شاهد ارتقای شاخص‌ها در ابعاد گوناگون هستیم و این روند با جدیت ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: همکاری همه بخش‌های پلیس با یکدیگر بخصوص در حوزه پلیس پیشگیری، آگاهی، فتا و راهنمایی و رانندگی و تعامل مناسب میان مردم با پلیس‌های تخصصی استان هرمزگان موجب توفیق در زمینه بهبود امنیت در همه زمینه‌ها شده است.
 
ملکی با اشاره به جایگاه و موقعیت استان هرمزگان در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و اهمیت این استان به لحاظ موقعیت مرزی، عنوان کرد: ایجاد ثبات و اقتدار امنیتی در این استان تاثیر فراوانی بر کل کشور دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: امنیت ابعاد مختلفی دارد که در نهایت باعث احساس وجود آن در همه عرصه‌ها در میان مردم می‌شود و تلاش پلیس در این زمینه ایجاد احساس امنیت همه‌جانبه در اجتماع با استفاده از ظرفیت‌های مختلف است.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در سراسر استان هرمزگان و تشدید طرح‌های امنیت‌محور و در قالب برخورد جدی با عاملان بروز ناامنی در حوزه‌های مختلف برای مردم شاهد رشد شاخص‌های مختلف امنیتی در این استان بوده‌ایم که نشان از توفیق همدلی و وحدت میان مردم و فرزندان خودشان در نیروی انتظامی است.
 
ملکی در پایان اولویت‌های مهم نیروی انتظامی در استان هرمزگان را مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، ارتقای امنیت عمومی، برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، کاهش تصادف و امنیت بخشی به محلات عنوان کرد و از مردم هرمزگان خواست تا در این زمینه با نیروی انتظامی همچون گذشته همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار