سرپرست شهرداری خلخال گفت: درج مطالب غیرواقع در زمینه عملکرد شهرداری کارکنان خدوم و تلاشگر شهرداری را دلسرد و روحیه آنها را تضعیف می کند.
کد خبر: ۲۵۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 05 July 2016

به گزارش ایرنا ، خلیل قلیزاده روز دوشنبه در مراسم ادای سوگند و امضای منشور اخلاقی کارکنان شهرداری خلخال
افزود: درج مطالب غیر واقعی از سوی یک سایت استانی پسندیده نیست.
او با بیان اینکه شهرداری خلخال همواره از انتقادهای سازنده با آغوش باز استقبال کرده گفت: تخریب شهرداری و کارکنان آن توسط یک سایت با نیات غرض ورزانه و توهین آمیز دور از شان اطلاع رسانی درست و امانت داری در حق مردم و سازمان های غیردولتی شهرستان بوده و شهرداری خلخال پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی را حق خود می داند.
وی اظهار کرد: در حالی که شهرداری خلخال در روزهای اخیر با بکارگیری توان اجرایی خود اقدام به ارایه خدمات شهروندی مناسب به شهروندان خلخال کرده و موفق به جلب رضایت عمومی اهالی این شهر شده است درج خبر نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری از قول شهروندان کاری نادرست و به دور از اخلاق رسانه ای است.
قلیزاده از آسفالت و لکه گیری 40 هزار متر مربع از معابر و خیابان های این شهر با بکاگیری پنج هزار تن آسفالت در نیمه اول تیرماه امسال خبرداد و گفت: این کار تا پایان فصل کاری امسال ادامه داشته و معابر کنده کاری شده ، ناهموار و نیاز به آسفالت معابر زیر پوشش آسفالت خواهد رفت.
سرپرست شهرداری خلخال به خرید تجهیزات جدید روشنایی معابر و پارکهای این شهر اشاره کرد و افزود: برای تامین روشنایی مورد نیاز پارکهای چمران ، آرام و الرباغی و محل استقرار و اسکان گردشگران و مسافران تابستانی این شهر سه برج روشنایی 26 متری خریداری و قبل از تعطیلات پیش رو راه اندازی خواهد شد.
او اظهار کرد: تاسیسات آب نمای میادین بزرگ شهر خلخال به صورت آزمایشی راه اندازی شده و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر راه اندازی می شود.
قلیزاده تهیه و خرید لباس فرم با رنگ شاد و با شعار پیک سلامت و نشاط برای کارگران خدمات شهری را از اقدامات شهرداری خلخال در جهت تغییر و تحول در نحوه خدمات رسانی به شهروندان ذکر کرد.
وی گفت: هم اکنون 170 نیروی انسانی در بخش های اداری و خدماتی به صورت رسمی ، قرارداد کار معین ، قرارداد موقت ، پیمانی ، کارگر فصلی و نیروی روزمزد در خدمات رسانی به 50 هزار شهروند خلخال فعالیت دارند.
در این با اهدای لوح سپاس از سوی اعضای شورای اسلامی خلخال از تلاش سرپرست شهرداری تجلیل و مراسم ادای سوگند کارکنان جدید شهرداری خلخال با قرائت سوگند نامه و امضای منشور اخلاقی اجرا شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار