رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت : مجمع نمایندگان استان حمایت از دولت را وظیفه خود می داند چرا که دولت به تنهایی نمی تواند در تحقق اهداف و برنامه های خود برای خدمت به مردم و آبادانی کشور موفق باشد.
کد خبر: ۲۵۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 05 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی سه شنبه در مراسم معرفی و تودیع مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: البته این به معنی نادیده گرفتن مشکلات و بسته بودن باب انتقاد نیست اما باید انتقاد با هدف اصلاح و با یک نگرش هم افزا برای چاره اندیشی رفع چالش ها و مشکلات باشد.

وی به مشکلات زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت : آموزش وپرورش به عنوان زیرساخت کشور باید از پویایی لازم برخودار باشد و انتظار مجمع نمایندگان از دولت نیز اینست که به مشکلات زیرساختی استان در این حوزه توجه بیشتر کند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم ، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اگر به نیازهای ضروری مجموعه آموزش و پرورش که الفبای توسعه است ، بی توجه باشیم نباید انتظار داشته باشیم سایر ابعاد توسعه کارآمدی خود را نشان بدهند.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش استان باید به جایگاه مناسب خود در کشور دست پیدا کند و برای تحقق این هدف همه باید آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش را اول باید درک کرد تا بتواند نقش اصلی خود را در جامعه ایفا کند ، بعد انتظار بازخورد مناسب را از آن در رشد و توسعه کشور داشته باشیم.

در این مراسم دانش هاشمی پور به عنوان مدیرکل جدید آموزش وپرورش هرمزگان معرفی شد و از خدمات علیرضا کرمپور مدیرکل سابق این حوزه تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار