انتخابات دور جدید جامعه روحانیون هرمزگان با حضور بیش از 200 روحانی این استان و در حضور نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 10 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، انتخابات دور جدید جامعه روحانیون استان هرمزگان عصر امروز با حضور بیش از 200 تن از روحانیون این استان و در حضور آیت الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استانداری هرمزگان برگزار شد.

دبیر جامعه روحانیون هرمزگان و رئیس هیأت اجرایی این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: روحانیون استان هرمزگان در انتخابات امروز 15 نفر از اعضای شورای مرکزی این جامعه را انتخاب کردند.

وی گفت: بیش از 200 نفر از طلاب و روحانیون استان هرمزگان در این انتخابات شرکت کردند که پس از اخذ آرا علی‌اکبر میرزایی با 103 رای، سید محمد علی معصومی با 96 رای، غلامرضا حاجبی با 86 رای، علی رئیسی با 83 رای، حسن موسایی با 80 رای، سید باقر درخشان با 74 رای، خادم محمدی با 73 رای، عباس احمدی‌نیا با 72 رای، عباس ذاکری با 67 رای، سید حسن معنوی 63 رای، حسن کرتی با 60 رای، حسن جلالی با 56 رای، مصطفی فرهاد زاده با 55 رای، ابراهیم خراجی با 54 رای و اسماعیل پاک نژاد با 48 رای حائز اکثریت آرا شدند.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: 15 نفر برگزیده فوق از میان خود 7 نفر را به عنوان هیأت رئیسه جامعه روحانیون استان هرمزگان انتخاب می‌کنند که یک نفر به عنوان دبیر، دو نفر به نواب دبیر، یک نفر سخنگو، دو نفر منشی و یک نفر نیز به عنوان بازرس فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: در مجموع 33 نفر برای عضویت در شورای مرکزی این جامعه کاندیدا شده بودند که 15 تن از میان آنان حائز بالاترین آرا شدند.

به گزارش فارس، بزودی نشستی با حضور 15 عضو شورای مرکزی در این دوره جدید برگزار و اعضای هیأت رئیسه جدید انتخاب می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار