فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس از کشف پنج دستگاه کانتينر و محل دپو کالاي قاچاق به ارزش هشت ميليارد ريال در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 11 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ اسماعيل مشايخ گفت :در راستاي اجراي طرح هاي ويژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستاي دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي، مأموران انتظامي اين شهرستان طي چندين ساعت کار اطلاعاتي و عملياتي و اقدامات نامحسوس طي 24 ساعت گذشته چند انبار و محل دپـو کالاي قاچاق را در يکي از روستاهاي اطراف شهرستان بندرعباس شناسايي کردند.
 
وي افزود: در اين راستا تيم هاي عملياتي با پوشش اطلاعاتي دقيق در کليه محورهاي مواصلاتي به محل اعزام شدند و در بازرسي از انبارها انواع کالاي قاچاق شامل يخچال، کولر گازي، اجاق گاز، ماشين لباسشويي و تلويزيون کشف شد و همچنين يک دستگاه کاميون کشنده کانتينر که به طرز ماهرانه اي در پوشش سبدهاي خالي ، تلويزيون قاچاق در آن جاسازي شده بود توقيف و راننده خودرو را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي بندرعباس ارزش ريالي کالاهاي قاچاق مکشوفه در 24 ساعت گذشته را هشت ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله جدي و بي امان با اخلالگران نظام اقتصادي کشور از اولويت هاي مهم و اساسي نيروي انتظامي در سال جاري است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار