تا کنون در 42 هزار هکتار از زمین‌های استان گلستان طرح آبیاری نوین اجرای شده و تا پایان امسال هم 6 هزار هکتار دیگر به این سیستم مجهز می‌شوند.
کد خبر: ۲۵۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 13 July 2016
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: در بیش از ۱۳۰ هزار هکتار از زمین‌های استان گلستان سیستم آبیاری نوین نصب می‌شود.
مختار مهاجر ظهر امروز در حاشیه‌ی بازدید از طرح‌های کشاورزی و باغی به همراه قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون در 42 هزار هکتار از زمین‌های استان گلستان طرح آبیاری نوین اجرای شده و تا پایان امسال هم 6 هزار هکتار دیگر به این سیستم مجهز می‌شوند.
وی افزود: برای افزایش این طرح تدارکات لازم در استان گلستان فراهم شده و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات این طرح عملیاتی شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به افزایش تولید محصول و مزایای دیگر، شرکت‌های کشت و صنعت ما به دنبال گسترش آن‌ها در استان هستیم.
وی افزود: از برنامه دیگر جهاد کشاورزی در استان گلستان افزایش شرکت تعاونی‌های تولید در استان است.
مهاجر گفت: 63 شرکت تعاونی در استان گلستان فعالیت می‌کنند که برنامه افزایش این شرکت تعاونی‌ها را داریم  که بیش از 130 هزار هکتار زمین کشاورزی در دست این شرکت تعاونی‌ها قرار دارد.
وی افزود: ما به دنبال ایجاد سیستم آبیاری نوین در این 130 هزار هکتار و هم‌چنین ایجاد شرکت‌های کشت و صنعت در هر شهرستان استان گلستان هستیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: مدیریت علمی این زمین‌ها برای افزایش محصول و مدیریت الگوی کشت از دیگر برنامه‌های این سازمان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار