هفته‌ی دوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه‌ی کشور با شرکت 90 رأس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 8 دور به مسافت یک‌ هزار متر برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 16 July 2016
دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته‌ی دوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه‌ی در مجموعه‌ی سوارکاری شهر بندرترکمن استان گلستان برگزار شد.
حکیم ایگدری اظهار داشت: هفته‌ی دوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه‌ی کشور با شرکت 90 رأس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 8 دور به مسافت یک‌ هزار متر برگزار شد.
وی افزود: در پایان این رقابت‌ها عیدمحمد غراوی با اسب جهان گل، کمال دالیجه‌عطا با مارکیوس، بنیامین جرجانی با آل‌ویوا، آق‌اویلی بشگرد با اسب دراگل، پیمان قلرعطا با ریحانا، ستار مهرانی با آنتیک، ابوطالب چاری زاده با گلنازکیا و امان محمد قلرعطا با اسب گل راکست عنوان‌های نخست دورهای مختلف را کسب کردند.
دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها در مجموع 457 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های برتر اهداء شد.
ایگدری گفت: مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه در 5 هفته در مجموعه‌ی سوار کاری بندرترکمن برگزار می‌شود.
در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اسبدوانی ، بندرترکمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار