سردار ملکی:
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این محموله شامل یک هزار و 500 کیلوگرم تریاک، 50 میلیون تومان پوشاک خارجی و 3 میلیون و 400 هزار نخ سیگار به ارزش 300 میلیون تومان بوده است. یکی از قاچاقچیان نیز در درگیری با پلیس کشته شد.
کد خبر: ۲۶۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 16 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ، یک محموله بزرگ سیگار، مواد مخدر و کالای قاچاق که در یک نفت‌کش جاسازی شده بود، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان کشف و ضبط شد.
 
وی افزود: این محموله شامل یک هزار و 500 کیلوگرم تریاک، 50 میلیون تومان پوشاک خارجی و 3 میلیون و 400 هزار نخ سیگار به ارزش 300 میلیون تومان بوده است.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه دو نفر از عوامل این باند دستگیر و یک نفر نیز در درگیری با پلیس کشته شده است، خاطرنشان کرد: مبدأ این محموله از طریق دریا بوده و سوداگران مرگ قصد داشتند تا این میزان مواد مخدر را در استان‌های مختلف کشور توزیع کنند.
 
ملکی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 32 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 25 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار