رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: دو کارگاه ادبی داستان های مینودری و دوشنبه های شاعری به ترتیب در روزهای یکشنبه و دوشنبه در حوزه هنری قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ علی هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرداختن به مباحث وانواع ادبی که ظرفیت آنها در استان به صورت بالقوه وجود دارد یکی از اولویت های حوزه هنری است.

وی افزود: برهمین اساس فضای فرهنگی قزوین در زمینه ادبی و به طور اخص در دو بخش داستان و شعر دارای قابلیت های بسیاری است اما این قابلیت ها و ظرفیت ها زمانی شکوفا خواهد شد که با تخصص و فنون شعری و داستانی نیز آمیخته شود.

رئیس حوزه هنری قزوین بیان کرد: با توجه به رویکردهای حوزه هنری و نیاز جامعه ادبی استان، دو کارگاه ادبی داستان های مینودری و دوشنبه های شاعری به ترتیب در روزهای یکشنبه و دوشنبه در حوزه هنری قزوین برگزار می شود.

هوشمند ادامه داد: ساعت برگزاری این دو کارگاه ۱۸ تا ۲۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه است و مسئول و مدرس کارگاه ها نیز آقایان علی قانع و سعید عاشقی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه برگزاری نمایشگاه های کاریکاتور، پوستر و عکس حوزه هنری در سطح شهر و استان گفت: پس از برگزاری نمایشگاه پوستر و کاریکاتور هولوکاست، خط سرخ و دلارام، نمایشگاه های مجزای کاریکاتور با موضوع هولوکاست مجددا در نماز جمعه شهرهای قزوین و محمود آباد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان افزود: این نمایشگاه ها که با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه قزوین و بسیج محمود آباد برگزار شد با استقبال نمازگزاران در دو شهر قزوین و محمود آباد نمونه مواجه شد و در خطبه های نماز جمعه محمود آباد نیز از این حرکت فرهنگی قدردانی به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار