فرمانده انتظامي استان از کشف یک‌تن و 400 کيلوگرم مواد مخدر ترياک ، 960 ثوب البسه و 360 هزار نخ سيگار قاچاق از يک دستگاه کاميون حامل تانکر سوخت طي يک عمليات در شهرستان "خمير" خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 17 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیز الله ملکي در تشریح این خبر گفت: در اجراي طرح مقابله با سوداگران مرگ روز گذشته مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با همکاري مأموران انتظامي شهرستان "خمير"  و با انجام کار اطلاعاتي و بهره‌گیری از شیوه‌های پليسي از فعاليت يک باند قاچاق که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را از طريق دريا به يکي از استان‌های مرکزي کشور داشتند ،  مطلع شدند.
 
وي افزود: مـأموران پس از تعقيب و مراقبت‌های ويژه و گشت زني نـامحسوس دریکی از محورهاي اصلي شهرستان خمير به يک دستگاه کاميون تانکر حامل سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 
سردار ملکي تصريح کرد: در بازرسي از اين کاميون یک‌تن و 400 کيلو ترياک و همچنين  960 ثوب البسه و 360 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال کشف شد.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: در اين زمينه سه متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.
 
فرمانده انتظامي استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون 32 تن انواع مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي استان کشف‌شده است که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزايش داشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار