مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها به عنوان یکی از بزرگترین شریک های تجاری توانسته است در نگاهی تعاملی به گسترش این صنعت و بومی سازی آن کمک بزرگی کند.
کد خبر: ۲۶۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 17 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضائیان اصل در جمع خبرنگاران، تحلیل برخی رسانه ها در خصوص وجود رانت به نقل از ایزوایکو را کذب محض دانست و خاطر نشان کرد: تحت هیچ شرایطی همکاری ایزوایکو و کشتیرانی که در سال های اخیر بیشتر نیز شده ، کمرنگ نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه با توجه به مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی، کشتیرانی‌ها و بهره‌برداران حوزه دریا نگاه مثبتی به صنایع داخلی داشته اند، اظهار کرد: خوشبختانه  همکاری مناسبی ما بین این دو شرکت انجام شده و در آینده ای نزدیک سطح همکاری ها افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول به ایسنا گفت: در حال حاضر این شرکت بخش بزرگی از سهام پرشیا هرمز را در اختیار دارد و شرکت پرشیا هرمز به عنوان شرکتی که تمامی تعمیرات ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را انجام می دهد مستقر در ایزوایکو بوده و این نگاه تعاملی با وجود این شرکت افزایش چشمگیری داشته است.

رضائیان اصل خاطرنشان کرد: درحال حاضر ایزوایکو قابلیت ساخت انواع شناورهای کوچک و بزرگ و حتی اقیانوس پیما را دارد.


منبع:مانا

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان توانایی های این شرکت در خصوص تعمیر انواع شناور تا ظرفیت 80 هزار تن، اضافه کرد: تعمیر کشتی ها از 35 روز به کمترین زمان یعنی بین 10 تا 12 روز کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار