دبیر همایش موسس صالح از برگزاری همایش بزرگ موسس صالح با حضور شخصیت های حوزوی و کشوری در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاجی محمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان به اهداف برگزاری همایش بزرگ موسس صالح در استان اشاره کرد و گفت: همایش بزرگ موسس  صالح با دعوت از شخصیت های حوزوی و کشوری در۱۰ شهریور درمدرسه علمیه  صالحیه برگزارخواهد شد.

وی افزود: مدرسه صالحیه یکی ازمدارس  قدیمی کشور بوده که بسیاری از علمای مطرح دراین مدرسه تاریخی  تدریس  داشته و یا  مشغول  دروس علوم دینی بوده اند.

دبیر همایش موسس صالح ادامه داد: یکی از کارهای  ارزشمند  حوزه علمیه این است که  بتوانیم  علما و شخصیتهای بزرگ این  مجموعه  ارزشمند را شناسانده و آثارآنها را به خوبی معرفی کنیم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه به ابعاد شخصیتی  مرحوم آیت الله محمد صالح برغانی اشاره کرد و گفت:  خانواده مرحوم آیت الله  صالح برغانی همه اهل خانواده مجتهد بودند وخود این شخصیت برجسته آثار فراوانی در رشته های تفسیر، فقه، ادبیات و تربیت عالمان دینی فعال بودند.

حجت الاسلام حاجی محمدی خاط نشان کرد: آیت الله محمد صالح  برغانی  یکی از بزرگترین  پاسداران حریم تشیع درقرن سیزدهم هجری است و خاندان این عالم  برجسته درعلم  و فضیلت و مبارزه سرآمد بودند.

وی رسانه ها را مهمترین بخش از این همایش بزرگ دانست و بیان کرد: صدا وسیما وهمه  رسانه ها ومطبوعات  و خبرگزاری ها می توانند دست اندرکاران این همایش را دربخش های مختلف یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار