فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4 تن مواد مخدر در این شهرستان کشف شده که رشد 9 برابری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۲۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 20 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، اسماعیل مشایخ ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر امروز نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در سطح شهرستان بندرعباس موفق بوده حاصل همگرایی و همراهی آحاد مردم و مسؤولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، اعضای شورای تأمین استان و همکاری بسیج و اداره کل اطلاعات است.
 
وی با بیان اینکه در طول چند ماه اخیر کاهش 65 درصدی جرائم خشن در شهرستان بندرعباس را شاهد بوده‌ایم، افزود: بیش از یک هزار نفر از سارقان مجرم در سال 95 دستگیر شده‌اند و 600 پرونده سرقت نیز در این مدت کشف و به نتیجه رسیده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4 تن مواد مخدر در محدوده شهرستان بندرعباس کشف شده که نسبت به سال گذشته بیش از 900 درصد افزایش داشته است و به طور مستمر در زمینه برخورد با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا در تلاش هستیم تا ضمن ایجاد امنیت عمومی، امنیت اقتصادی و اجتماعی را نیز در این شهرستان تقویت کنیم.
 
مشایخ خاطرنشان کرد: در زمینه جمع‌آوری سلاح در سطح شهرستان بندرعباس نیز نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد جمع‌آوری اسلحه‌های غیرمجاز را داشته‌ایم که این موضوع بر رشد امنیت عمومی در استان هرمزگان نیز تأثیر مستقیم داشته است.
 
وی با اشاره به عزم جدی پلیس در زمینه مبارزه با ناامنی در سطح شهرستان بندرعباس، عنوان کرد: همکاری خوب مردم و بسیج با نیروی انتظامی در سطح محلات و همکاری شهرداری در زمینه بازگشایی معابر جدید و بهسازی وضعیت برخی از محلات موجب رشد شاخص‌های مختلف امنیتی شده و این روند ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرد: امنیت زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است و اکنون بندرعباس به عنوان شهری امن در کشور میزبان سفر میلیونی مردم کشورمان است و شاهد حضور خانواده‌ها تا پاسی از شب در معابر عمومی و ساحل هستیم که به دلیل وجود امنیت پایدار در شهر است.
 
وی همچنین از شورای شهر و شهرداری بندرعباس نیز خواست تا در زمینه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان و ایجاد روشنایی مناسب در سطح معابر همت هرچه بیشتری به خرج دهند تا امکان وقوع جرم کاسته و شناسایی مختلفان آسان‌تر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار