معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قشم گفت: برخلاف اخبار منتشرشده در فضای مجازی هیچ‌گونه مجوزی از سوی فرمانداری قشم برای تجمع اعتراضی بانوان قشمی مقابل بیمارستان پیامبر اعظم(ص) صادر نشده است.
کد خبر: ۲۶۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 22 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در پی اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تجمع بانوان جزیره قشم در حمایت از مرگ نابهنگام مادری باردار از روستای لافت این شهرستان با هدف اعتراض به کادر و خدمات بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در روز شنبه مورخ دوم مردادماه ساعت 8 صبح مبنی بر اینکه این مجوز از سوی فرماندار قشم صادر شده است در فضای مجازی جولان می‌دهد و در محافل عمومی نیز به گوش می‌رسد.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان قشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با اشاره به اخبار منتشرشده در فضای مجازی اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به فرمانداری در روز (چهارشنبه) اعلام می‌کند تجمع مسالمت‌آمیز در جلوی بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، بدون هیچ‌گونه شعاری و آرام خواستار رسیدگی به خواسته‌هایشان شدند.
 
مصطفی برزگر با تأکید بر اینکه برای هرگونه تجمع نیاز به مجوز از فرمانداری است، افزود: برخلاف اخبار منتشرشده در فضای مجازی هیچ‌گونه مجوزی از سوی فرمانداری صادر نشده است.
 
وی با تأکید بر اینکه فرماندار قشم از بانوان است و پشتیبان بانوان قشمی هستیم، خاطرنشان کرد: : مرگ بانوی باردار از روستای لافت قشم با بررسی از طریق شبکه بهداشت و درمان قشم در حال پیگیری و از طریق تیم دانشگاه علوم پزشکی در حال بررسی است.
 
برزگر با تأکید بر اینکه مردم باید مطالبات قانونی و به حق خود را هم از طریق قانون پیگیری کنند، ادامه داد: دلایل مختلفی برای مرگ این بانوی قشمی وجود دارد که نیاز به بررسی و کارشناسی بیشتر است و اگر قصوری از سوی پزشک و کادر بیمارستان ثابت شود قطعاً از طریق قانونی با خاطیان برخورد خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار