مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس گفت: سازمان‌دهی سرویس‌های مدارس برای سال تحصیلی جدید در این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 23 July 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی صبح امروز در نشست ستاد استقبال از مهر اظهار کرد: سازمان‌دهی سرویس‌های مدارس و اجرای برنامه‌های تفکیکی برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید آغاز شده است.
 
وی افزود: حمل و نقل دانش آموزی یکی اولویت‌های جدی سازمان تاکسیرانی بندرعباس است که با اجرای شرایط و ضوابط جدید اجرایی خواهد شد تا ضمن سرویس‌دهی و ارائه خدمات مناسب‌تر به دانش‌آموزان، رضایت والدین آنان را نیز به دنبال داشته باشد.
 
مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری بندرعباس از مشارکت شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی با این سازمان به منظور بهبود کیفیت سرویس‌های دانش‌آموزی خبر داد و عنوان کرد: اجرای آئین‌نامه مخصوص حمل و نقل دانش‌آموزان و توجه به ضوابط کیفی این بخش ضمن افزایش ایمنی و کاهش اتفاقات در این بخش موجب همکاری هر چه بیشتر مردم با این طرح خواهد شد.
 
 اخلاقی از شرکت‌ها حمل و نقل دانش‌آموزی خواست تا با استفاده از رانندگان واجدشرایط و متعهد نسبت به وظیفه‌شان در سرویس‌های مدارس استفاده کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: دلیل اصلی تمایل به استفاده از حمل و نقل دانش آموزی در بین اولیاء دانش آموزان، امنیت و فضای مناسب در خودرو است که باید تلاش کنیم تا در سال تحصیلی جدید نیز این کیفیت حفظ شود.
 
عضو هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور گفت: تاکنون 150 متقاضی برای کمک به حمل و نقل دانش‌آموزی نیز در بندرعباس اعلام آمادگی کرده‌اند که این روند ادامه دارد.
 
وی همچنین افزود: با توجه راه اندازی واحد سرویس مدارس در سازمان تاکسیرانی در صورت بروز هرگونه مشکل و تخلف امکان بررسی و ابلاغ به کمیته انضباطی تاکسیرانی وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار