نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار دارند مدیریت اجرایی استان با اهمال کاری ها برخورد کنند.
کد خبر: ۲۶۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 23 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نماینده مردم شریف بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: گرفتاری ها و تنگناهایی که در آلومینیوم المهدی و کنار گذاشتن صدها تن از کارگران مظلوم این شرکت و همچنین واگذاری روستاهای گاوبندی به استان فارس موضوع مهمی است که در وهله اول مردم از مدیریت ارشد استان انتظار دارند که وارد صحنه شود و با این اهمال کاری ها برخورد کند.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان هرمزگان عنوان پایتخت اقتصادی را با خود به یدک می­‌کشد اما وضعیت برخی از روستاهای اطراف بندرعباس به مراتب از بشاگرد بدتر است و باید این دردها را گفت تا همه بدانند که مردم هرمزگان با چه مشقتها و مشکلاتی دست به­گریبان هستند.
 
احمد مرادی طی نشستی با اعضای شورای شهر بندرعباس با اشاره به همگرایی نزدیک بین نمایندگان مردم هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان از حیث وجود ظرفیت­ها از سایر استان­ها متفاوت بوده این درحالی است که مشکلات آن به مراتب بیش­تر است و باید برای رفع مشکلات و رضایت خاطر شهروندان تلاشهای دو چندانی نماییم و محرومیتهای دیرینه را رفع نماییم.
 
وی درمان همه دردها و مشکلات استان هرمزگان را در مطالبه­ گری دانست و افزود: این استان عنوان پایتخت اقتصادی را با خود به یدک می­کشد اما وضعیت برخی از روستاهای اطراف بندرعباس به مراتب از بشاگرد بدتر است. مرادی در ادامه گفت: امروز هم دولت و مجلس به این نتیجه رسیده­ایم که نسبت به معیشت مردم بی­‌توجه بوده است و رتبه پنجم عمرانی هنر نیست.
 
مرادی به بیان این مطلب که «برخی به بنده خرده می گیرند که هنوز وارد مجلس نشده­اید باب انتقاد باز کرده­اید»، عنوان کرد: در کارنامه عملکرد مدیریت استان در دولت جدید به کسب رتبه پنجم عمرانی، کشور، افتتاح 30هزار واحد مسکن مهر، رتبه اول پدافند غیرعامل، رتبه اول شورای اداری کشور اشاره شده، افتتاح 30هزار واحد مسکن مهر بدون تامین زیرساخت­های آن که هنر نیست؛ این عملکرد توهین به شعور مردم هرمزگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار