عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس مشکل کارگران آلومینیوم المهدی را یک مشکل مرتبط با کل مردم هرمزگان دانست و گفت: آینده شغلی این کارگران در معرض آسیب است و سال‌ها تلاش آنها در این صنعت نادیده گرفته شده است.
کد خبر: ۲۶۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 24 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اسلام باوقار صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: متأسفانه در فضای مجازی شاهد تخریب‌هایی علیه شورای شهر هستیم که هیچ کمکی به رفع مشکلات مردم نمی‌کند.
 
وی افزود: اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم، با مصاحبه و زیرسؤال بردن عملکرد شورا و شهرداری نمی‌توان راهی پیش برد بلکه باید همدلی و همکاری را جایگزین تخریب کنیم.
 
عضو هیأت رئیسه شورای شهر بندرعباس ادامه داد: مجتمع نور بندرعباس با 30 میلیارد تومان بدهی به شهرداری بندرعباس در شورای چهارم تعیین تکلیف شد و این مطالبه اکنون برای شهرداری وصول شده و شورا در رفع این چالش گام بزرگی برداشته است.
 
باوقار با بیان این که تخریب شورای شهر برای تعیین تکلیف این پروژه و به نتیجه رساندن آن با اهداف انتخاباتی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: آیا آنان که دم از ضعف شورای شهر می‌زنند یک بار آمده‌اند و بنشینند و راه‌های رفع مشکلات شهری را با اعضای شورا و شهرداری مورد بررسی قرار دهند؟!
 
وی اضافه کرد: آنهایی که امروز عملکرد شورا را نقد می‌کنند خودشان در مسند کار قرار دارند و باید بدانند که با مصاحبه و موضع گرفتن کاری پیش نمی‌رود.
 
باوقار تاکید کرد: قوانین شوراها نیاز به بازنگری داشته و حیطه اختیارات شوراها را نیز در قانون به خوبی مشخص نشده است و از سوی دیگر شهرداری‌ها برای تأمین نیازهای مالی اداره شهرها با مشکل مواجه‌اند.
 
عضو شورای شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به بروز مشکلات کارگری برای کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزآل خاطرنشان کرد: باید به جای مصاحبه و حرف زدن در مورد مشکلات این کارگران، اقدام‌های عملی انجام داد و مسؤولان در این زمینه باید از کارگران حمایت کنند.
 
وی مشکل کارگران آلومینیوم المهدی را یک مشکل مرتبط با کل مردم هرمزگان دانست و گفت: آینده شغلی این کارگران در معرض آسیب است و سال‌ها تلاش آنها در این صنعت نادیده گرفته شده است.
 
باوقار در تذکری به شهرداری بندرعباس نیز اظهار کرد: بنا بود تا تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با استفاده از نیروهای بومی بسته شود و از ورزشکاران بومی این استان در ترکیب تیم استفاده شود و انتظار داریم در آستانه فصل جدید بازیکنان وارداتی به تیم آورده نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار