مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 452 شرکت تعاونی برای شرکت در سامانه اینترنتی یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان که شهریور ماه سال جاری در قشم برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 25 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدعلی سلیمی در سومین نشست کمیته اجرایی یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان بر برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای قشم در بخش تعاون، یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در این شهرستان برگزار می‌شود.
 
 وی با بیان اینکه با توجه به تعداد تعاونی‌های ثبت‌شده در قشم، این شهرستان بیشترین تعاونی‌های فعال را دارد، بیان داشت: این شهرستان باید به‌عنوان نمونه و الگو در بخش تعاون برای سایر شهرستان‌های استان باشد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه بر توجه به تعاونی‌های شهرستانی تأکید و اضافه کرد: برای برگزاری جشنواره‌های بعدی تعاون در سایر شهرستان‌ها باید برنامه‌ریزی شود.
 
سلیمی بر هماهنگی در خصوص برنامه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و فعالیت نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون تأکید کرد.
 
در پایان هر کدام از اعضا نقطه نظرات و پیشنهاد‌های خود را در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های هفته تعاون و جشنواره ارائه کردند.
 
یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با همکاری اتاق تعاون استان و نمایندگی اتاق تعاون شهرستان قشم در شهریور ماه سال‌ جاری در هفته تعاون برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار