نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اعضای شورای اداری جزیره گفت: کارهای زیادی برای ابوموسی انجام شده است اما کافی نیست چراکه شهرستان ابوموسی شرایط ویژه‌ای در بین 14 جزیره استان هرمزگان دارد.
کد خبر: ۲۶۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 25 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی ظهر امروز با حضور در جمع اعضای شورای اداری شهرستان ابوموسی اظهار داشت: شهرستان ابوموسی شرایط ویژه‌ای در بین 14 جزیره استان هرمزگان دارد و می‌بایست توجه ویژه‌ای نسبت به این جزیره صورت گیرد.
 
وی افزود: به لحاظ اهمیت این موضوع و جایگاه خاص و استراتژیک جزیره، توجه خاص مسؤولان کشور را در رفع مشکلات ابوموسی می‌طلبد.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ابوموسی همواره درگیر فراز و نشیب‌هایی بوده است و به برکت انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای در عمران جزیره به عمل آمده است که هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.
 
مرادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری شهرستان ابوموسی خواست که تمام نگاه‌شان خدمت کردن به مردم باشد و به دور از چشم‌داشت مالی و با نگاه معنوی در خدمت به مردم جزیره تلاش و کوشش نمایند.
 
وی ادامه داد: برای رفع مشکلات مردم در جزیره ابوموسی باید تمامی مسؤولان اجرایی و کلان استان و کشور یک‌دل و یک‌صدا حرکت کنند تا شاهد توسعه پایدار و رونق در جزایر هرمزگان باشیم.
 
در این جلسه فرماندار ابوموسی طی سخنانی به بیان مشکلات موجود در شهرستان ابوموسی پرداخت و اظهار کرد: در شرایط فعلی یکی از مشکلات اساسی مردم ساکن در جزیره مساله تردد از جزیره به مرکز استان و شهرستان بندرلنگه می‌باشد که مسؤولان استانی و شورای ابوموسی باید در این خصوص توجه جدی داشته باشند.
 
محمد سعیدی در پایان تاکید کرد: سند توسعه ابوموسی در سال 1387 تهیه شده که متاسفانه تا کنون اجرایی نشده است که باید برای اجرایی شدن این سند و توسعه روز افزون ابوموسی تمام مسؤولان تلاش و تعامل داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار