شهردار بندرعباس از احداث نخستین پارک بانوان در محدوده منطقه یک خبر داد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه در حال اجرا و تکمیل است.
کد خبر: ۲۶۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 26 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده صبح امروز در بازدید از روند احداث پارک بانوان اظهار کرد: مجموعه پارک بانوان، یک مجتمع تفریحی، ورزشی و آموزشی است که به منظور ایجاد فضاهای سالم برای رشد و توسعه ورزش در میان این قشر از جامعه در حال ساخت است.
 
وی هدف از ساخت و احداث این بوستان را رفع نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، از طریق ایجاد مشروعیت‌های شغلی و فرهنگی، ایجاد تحرک و انگیزش در بانوان از طریق شرکت در مشارکت‌های اجتماعی، ایجاد طرح کارآفرینی و به دنبال آن فرهنگ‌سازی و تاثیرگذاری در فرهنگ زنان جامعه با توجه با اینکه 50 درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد.
 
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: این پارک شامل پیست دوچرخه‌سواری، زمین ورزش چندمنظوره و همچنین وسایل بازی کودکان، ابزار و لوازم تندرستی در فضای باز بوستان، سرویس‌های بهداشتی مناسب، آلاچیق، نیمکت، مسیرهای مناسب پیاده‌روی، فرهنگسرا، استخر روباز و بازارچه سنتی بوده که زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع در حال احداث است.
 
عبدالحسین ارجمند، شهردار منطقه یک بندرعباس نیز در این بازدید اظهار کرد: ایجاد فضایی سالم با رویکرد اسلامی در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط بانوان، تامین فضاهای ورزشی ویژه بانوان، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده در محیطی امن از ضرورت‌های احداث پارک بانوان است.
 
زیرسازی پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی استاندارد این پارک در حال انجام است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار