امام جمعه مشگین شهر گفت: نماز جمعه تبلور وحدت و همدلی ملت و مسوولان است.
کد خبر: ۲۶۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 27 July 2016

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار روز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای اداری مشگین شهر به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی افزود: نمازهای جمعه در کشور پایگاه ترویج معارف اسلامی ، سنگر بصیرت دهی و دشمن شناسی است.
وی همچنین با بیان کارکردهای نماز جمعه گفت: نماز جمعه پایگاه بیان مواضع انقلاب اسلامی ، نظام و رهبری ، عامل تضعیف روحیه دشمن ، تقویت کننده پیوند با ولایت ، پایگاه مبارزه با تهاجم فرهنگی و عنصر حفظ کننده نظام جمهوری اسلامی است.
او اظهار کرد: نماز جمعه از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی می باشد و اکنون به برکت انقلاب اسلامی در بیش از 900 نقطه از کشورمان نماز سیاسی ، عبادی جمعه اقامه می شود.
وی از حضور پر شور اهالی مشگین شهر در نمازهای جمعه قدردانی کرد و خواستار تکمیل و تجهیز مصلای حضرت امام خمینی (ره) شد.
فرماندار مشگین شهر نیز در این نشست با توصیه روسای ادارات دولتی به اهتمام هر چه بیشتر برای برپایی نمازهای جمعه و جماعت گفت: نماز جمعه پلی بین مردم و مسوولان برای بررسی مسائل و مشکلات جامعه است.
ابراهیم امامی با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه افزود: برش شهرستانی اولویت ها و نیازهای طرح اقتصاد مقاومتی بر اساس برش استانی تهیه و تنظیم شده و اجرایی شدن آن نیازمند اهتمام مردم و مسوولان است.
در این نشست از حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر و حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود به پاس خدمات آنها در سنگر نماز جمعه تجلیل شد.
شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار