سردار رزمجو مطرح کرد؛
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تمامی تحرکاتی که در خلیج فارس صورت می‌گیرد از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پنهان نمانده و تحت رصد کامل و لحظه به لحظه نیروی دریایی سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۲۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 23 April 2015
تابناک بوشهر: علی رزمجو در آیین سالروز تأسیس سپاه پاسداران با تبریک دوم اردیبهشت  سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: فلسفه تشکیل سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی، سنگرهای اصلی نظام اسلامی و دستاوردهای آن است و پاسداران در راه انجام این وظیفه خطیر با ایثار و از جان‌ گذشتگی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی ادامه داد: دوم اردیبهشت سال 1358 با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به شورای انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و سپاه موهبتی الهی است که نشان از دور‌اندیشی و ژرف‌نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر پاسداران همیشه مورد توجه حضرت امام (ره) و بعد از آن خلف صالح  ایشان، مقام معظم رهبری بوده و بالاترین مدال زرین پاسداران اظهار رضایت ولی امر مسلمین است که بر گردن خویش آویزان کرده و بر قلب‌های خویش حکاکی کرده‌اند.

رزمجو اضافه کرد: سپاه پاسداران با قدرت و صلابت در حال پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام  (ره) است و در این راه آحاد پاسداران براساس تکلیف‌محوری و ولایتمداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن حراست و پاسداری می‌کنند و کارنامه سپاه در ابعاد مختلف بسیار شکوهمند و درخشان است.

وی با بررسی شرایط خاص خلیج فارس و تأمین امنیت این آبراهه مهم و استراتژیک توسط نیروی دریایی سپاه، بیان کرد: در حال حاضر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشرافیت کامل اطلاعاتی بر تحرکات و جزئیات در خلیج فارس دارد و با آمادگی کامل در حال حراست و دفاع از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول تأکید کرد: تمامی تحرکاتی که در خلیج فارس صورت می‌گیرد از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پنهان نمانده و تحت رصد کامل و لحظه به لحظه نیروی دریایی سپاه پاسداران است.

فرمانده منطقه دوم ندسا با اشاره به سابقه درخشان و  انجام موفقیت‌آمیز مأموریت‌های محوله به منطقه دوم ندسا، یادآور شد: منطقه دوم دریای سپاه مقتدرانه و با افتخار در حال انجام مأموریت‌های محوله است و اقتدار خود را بارها در گشت‌های دریایی و مأموریت‌ها به اثبات رسانده است.

رزمجو در پایان با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات فنی و در پرتو ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام، توضیح داد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران دارای پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی و تجهیزات فنی و در رأس آن نیروی انسانی مخلص و فداکار است و پاسداران این منطقه مثل همیشه آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار