رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: روزهای ۱۳و ۱۴ مرداد امسال زنجان میزبان همایش مشترک روسای شوراهای اسلامی استانها و روسای شورای اسلامی شهرهای مراکز استانها است.
کد خبر: ۲۶۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 30 July 2016
به گزارش تابناک زنجان به نقل از روابط عمومی شورای استان زنجان سعید خدادادی اظهار داشت: پنجاه و پنجمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استانها در زنجان برگزار می‌شود.

وی در مورد دستور جلسات مذکور ابراز کرد: ارتقا جایگاه شوراها در برنامه ششم توسعه کشور با عنایت به توجه خاص قانون اساسی به جایگاه شوراها به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور، بازنگری در لایحه قانون جامع مدیریت واحد شهری، بررسی لایحه بازنگری در قوانین اداری و استخدامی شهرداریها، پیگیری تحصیل عوارض و حقوق شهرداریها در قانون مالیات برارزش افزوده از سوی دستگاههای دولتی از جمله مسایلی است که مطرح می شود.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان موضوع لغو مصوبات عوارض شوراها در دیوان عدالت اداری، تشکیل اتحادیه شوراها و شهرداریهای کشور، طرح اصلاح ماده 10 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت را از دیگر مواردی مطرح کرد که در اجلاس هفته آینده مطرح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 13 مرداد کمیسونهای تخصصی چهارگانه  مجمع(حقوقی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، سلامت و بهداشت و محیط‌زیست، توسعه و عمران شهری) با حضور کارشناسان و روسای شوراهای اسلامی استانها برگزار می‌شود و 14 مرداد نتیجه تصمیمات کمیسیونها با حضور مهندس چمران رئیس شورای عالی استانها، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در جلسه‌ای علنی مطرح می‌شود.

خدادادی یادآور شد: حضور روسای شوراهای اسلامی از سراسر کشور فرصت تبادل آرا، بهره‌مندی از تجربیات در زمینه مدیریت شهری و نیز فرصتی برای معرفی ظرفیتهای استان زنجان را فراهم می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار