دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: تیم اعزامی استان قزوین در دومین دوره رقابت های کاراته سبک شوتوکان ادونس مردان کشور بر سکوی سوم ایستاد.
کد خبر: ۲۶۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها که با عنوان یادواره شهدای فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا برگزار شد، حدود 300 کاراته کار این سبک از استان های مختلف کشور حضور داشتند.
وی ادامه داد: کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها از استان های گیلان، فارس، تهران، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، اصفهان، قزوین و البرز بودند که در رده های سنی مختلف و در مجموعه فرهنگی ورزشی ملوان جوان رشت با هم به رقابت پرداختند.
این مسئول ورزشی با بیان اینکه تیم قزوین در این رقابت ها با چهار طلا و سه نقره و 11 برنز در جایگاه سوم ایستاد افزود: تیم گیلان با 38 طلا و 30 نقره و 49 برنز قهرمان شد و تیم فارس با هشت طلا، دو نقره و 9 برنز به عنوان نایب قهرمان دست یافت.
دومین دوره رقابت های کاراته سبک شوتوکان ادونس قهرمانی مردان کشور، به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ملوان جوان نیروی دریایی رشت برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار