کد خبر: ۲۶۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 31 July 2016


معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: فضای سرمایه گذاری دراستان ایجاد می‌شود.

عبادالله کامکار درگفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید خون تازه‌ای در رگ‌های واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به جریان افتاده است.

وی ادامه داد: مسئولان باید این فرصت را غنیمت شمرده و فضای کافی برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دراستان فراهم کنند.

کامکار خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌های مختلف مشکلات و موانع فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان بررسی و راه کارهایی برای حل آنها ارائه می‌شود.

وی افزود: مدتی است که بسیاری از واحدهای مشکل دار استان مجددا راه اندازی شده‌اند و درصدد جذب نیروی کار هستند که این امر بسیار نوید بخش است.

این مسئول توضیح داد: علاوه براین بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی که تنها بخشی از ظرفیت خود فعالیت داشتند نیز ظرفیت خود را بالا برده و یا به دنبال افتتاح فازهای جدیدی هستند.

کامکار ابراز کرد: اگر به دنبال حضور جدی سرمایه گذاران دراستان هستیم باید مشکلاتی از جمله بروکراسی اداری و سختگیری بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات مالی به این افراد را مرتفع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استاندار البرز گفت: با توجه به جمعیت جوان و دارای تحصیلات دانشگاهی وهمچنین مهاجر پذیری بالا در استان به نظر می‌رسد هیچ راه کاری به اندازه راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید و افزایش ظرفیت واحدهای موجود نتواند مشکل اشتغال افراد جویای کار استان را حل کند بنابراین مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل باید در این زمینه گام های عملی بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار