کد خبر: ۲۶۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 31 July 2016
تابناک / دومین دوره رقابت های کاراته سبک شوتوکان ادونس مردان کشور، با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در این دوره از رقابت ها که با عنوان یادواره شهدای فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا برگزار شد، حدود 500 کاراته کار این سبک از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

سعید علیپور افزود: کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در قالب تیم های گیلان، فارس، تهران، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، اصفهان، قزوین و البرز حضور داشتند که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی ورزشی ملوان جوان رشت با هم به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها و در مجموع تیمی رده های سنی مختلف، تیم کاراته سبک شوتوکان ادونس گیلان با اقتدار و با کسب 38 مدال طلا، 30 مدال نقره و 49 مدال برنز عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان گفت: همچنین تیم کاراته استان فارس با کسب هشت مدال طلا، دو مدال نقره و 9 مدال برنز در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و تیم قزوین با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و 11 مدال برنز عنوان سوم مسابقات کاراته قهرمانی سبک شوتوکان ادونس کشور را کسب کرد.

علیپور افزود: در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر هر رده سنی، لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر اوزان مختلف رده های سنی نیز، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار