مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان از ساخت هفت کتابخانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 31 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن زینلی تختی در خصوص پروژهای در دست ساخت استان هرمزگان اظهار داشت: هفت کتابخانه در شهرستان‌های استان توسط اداره کل مسکن راه و شهرسازی هرمزگان در حال ساخت داریم که پس از ساخت تحویل این نهاد می‌گردند.
 
وی افزود: از این تعداد کتابخانه سه پروژه شهرستان‌های بندرلنگه، میناب و بندرعباس، بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که با تامین اعتبارات لازم ان‌شاالله در دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان با اشاره به اینکه امسال از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور بعنوان سال خواندن نام‌گذاری شده اضافه کرد: در سال‌جاری نشست کتابخوان و مسابقات کتابخوانی با محوریت خانوادهرا در دستور کار کتابخانه‌های عمومی قراردادیم.
 
زینلی در خصوص همکاری با آموزش و پرورش در زمینه فعالیت‌های کتابخوانی و ترویج این فرهنگ تصریح کرد: امسال تفاهم‌نامه‌هایی را در این زمینه داشته‌ایم و نشست کتابخوان نیز در مدارس برگزار می‌شود و یک زنگ را به‌عنوان زنگ کتابخوانی در مدرسه  نام‌گذاری نموده که در این زنگ دانش‌آموزان در کتابخانه مدرسه به مطالعه کتاب مورد علاقه خود می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار