معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز برنامه های متنوع اوقات فراغت تابستانه را برای پرسنل و فرزندان آنها و همچنین شهروندان تدارک دیده است.
کد خبر: ۲۷۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 02 August 2016

 امیر آهن جان معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در خصوص برنامه های تابستانه گفت: به همت مدیریت امور ورزش این معاونت کلاسهای ورزشی متنوعی جهت استفاده رایگان پرسنل و فرزندان آنها تدارک دیده شده است و در حال برگزاری است. همچنین در سرای محله آل صافی و فرهنگسرای علوی نیز کلاسهای هنری برقرار است.

وی در ادامه گفت: یکی از اقدامات معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در زمینه پرکردن اوقات فراغت برنامه ریزی جهت بهره مندی پرسنل و خانواده هایشان است که جمعیتی چندین هزار نفری را تشکیل می دهند. این برنامه ریزی از ماههای پیش صورت گرفته است.

به منظور پرکردن اوقات فراغت، تا کنون 5500 کارت استفاده از استخر های مختلف شهر اهواز صادر شده است. همچنین 1195 کارت مدرسه فوتبال برای پسران 6 تا 14 ساله، 1095 کارت کلاس تکواندو ، 1100 عدد کارت کلاس آموزش شطرنج و 1095 کارت دوچرخه سواری در پیست شهر اهواز صادر شده است که پرسنل و فرزندانشان می توانند تا پایان شهریور ماه به صورت رایگان از این امکانات و کلاسهای ورزش استفاده نمایند.

معاون شهردار اهواز افزود: ولی اقدامات و فعالیتهای شهرداری در حوزه اوقات فراغت تنها به ارائه خدمات به پرسنل محدود نمی شود بلکه فراگیری آن برای تمامی مردم شهر اهواز است. ساخت 72 زمین چمن مصنوعی را میتوان انقلابی در زمینه پرکردن اوقات فراغت دانست که خوشبختانه محدود به تابستان نمی شود و در تمام ایام سال قابل استفاده هست هر چند در تابستان و در فصل تعطیلی مدارس استقبال بیشتری از آنها صورت می گیرد.

آهن جان گفت: از دیگری اقداماتی که با برنامه ریزی های مدون صورت گرفته است برگزاری کلاسهای هنری در سرای محله کوی آل صافی و فرهنگسرای علوی است که با توجه به قرار گرفتن در دو محله محروم و کمتر برخوردار با استقبال بسیاری مواجه شده است و هر روزه محل تردد شهروندان و بهره مندی از دوره های هنری است. از سویی دیگر در کنار برگزاری کلاسهای هنری ، کارگاه های آموزشی مختلفی نیز با موضوع خانواده برگزار می شود که شهروندان  می توانند به صورت رایگان در این کارگاهها شرکت نموده و از مطالب ارائه شده استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: شهرداری اهواز با به کاربردن تمامی امکانات در تلاش است اوقات فراغت شهروندان را در تابستان به بهترین شکل غنی سازی نماید. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار