کد خبر: ۲۷۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 03 August 2016


مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز گفت: اصلی ترین دغدغه درحوزه پدافند غیرعامل این استان تراکم جمعیت است که این موضوع مهم به جد دنبال می شود .

به گزارش ایرنا، شهاب الدین حسینی روز چهارشنبه در پنجمین دوره آموزشی ویژه کارکنان خدمات شهری و دستگاه های امداد و نجات البرز،افزود: با توجه به این امر حفظ سرمایه های انسانی از طریق کاهش آسیب پذیری ها در مواقع وقوع بحران مورد توجه پدافند غیر عامل صورت گرفته است .

وی ادامه داد: بنابراین با برگزاری دوره های آموزشی مختلف درصدد آن هستیم تا آسیب ها را به حداقل برسانیم که دراین زمینه بافت های فرسوده به طور جدی دنبال می شود .

حسینی گفت: کارگروه راه و شهر سازی بصورت مستمر گزارش های خود را در حوزه مقاوم سازی ساختمان ها به شورای پدافند غیرعامل ارائه می دهند و با همکاری نظام مهندسی و شهرداریها پیگیری های لازم درحال انجام است .

وی افزود: با توجه به استقرار مراکز حساس درکانون شهری، سبب شده تا پروتکل ها و آیین نامه های مهندسی با ملاحظات پدافند غیر عامل یک اصل تلقی شود.

حسینی خاطرنشان کرد: افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی، تسهیل مدیریت بحران، جلوگیری از بر هم خوردن آرامش جامعه هنگام وقوع جنگ و بحران های طبیعی و غیر طبیعی از مزایای پدافند غیرعامل به شمار می رود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: امروز با برگزاری دوره های مختلف آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل درتلاش هستیم تا هرچه بیشتر در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی با هدف کاهش آسیب آماده شویم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار