دبیر هیات سوارکاری استان قزوین گفت: متاسفانه بر اثر وقوع سانحه برق گرفتگی، اسب یکی از شرکت کننده استان قزوین بنام سکرت در رقابت های قهرمانی نقش جهان اصفهان تلف شد.
کد خبر: ۲۷۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا خدابنده لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه قزوین با دو سوار کار و دو اسب در این مسابقه ها شرکت کرده بود، افزود: اسب سکرت با نژاد هلشتاین و سفید رنگ متعلق به سورن احسانی فاخر در روز نخست این رقابت ها به مقام هفتم رسیده بود، اما رقابت های اصلی امروز صبح پنجشنبه بود.
وی ادامه داد: این حادثه بعدازظهر روز گذشته پس از پایان رقابت های روز نخست و پس از قرار گرفتن در باکس اصطبل و به دلیل وزش باد شدید و اتصال کابل برق با بند فلزی اسب، رخ داد.
خدابنده لو اضافه کرد: البته علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی قرار دارد.
وی در ادامه: این اسب ارزشمند دو هفته پیش و در رقابت های کشوری جام نشاطی در تهران توانسته بود عنوان نخست را کسب کند.
وی یادآور شد: محمد حسین ژاله و سورن احسانی فاخر دو نونهال شرکت کننده قزوینی با حمایت بخش خصوصی در رقابت های نقش جهان اصفهان حاضر بودند که این موضوع آسیب شدید روحی نیز به آنان وارد کرده است.
خدابنده لو در پایان افزود: خوشبختانه حمایت های مادی و معنوی و امور مربوط به بیمه این سوارکار و اسب در جریان است و از این جهت هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.
مسابقات سوارکاری جام نقش جهان در دو رشته پرش و جشنواره زیبایی اسب با حضور بیش از 200 رأس اسب از سراسر کشور از روز گذشته چهارشنبه در اصفهان آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد یافت و روزهای 20، 21 و 22 مرداد ماه جاری نیز، جشنواره زیبایی اسب در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.
با توجه به اینکه امسال فدراسیون سوارکاری این مسابقات را در نظر گرفته است و این رقابت ها در رنکینگ فدراسیون یک و نیم برابر سایر مسابقات امتیاز دارد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
صادق نجوایی
|
United States
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
حالا مگه قیمت اسب سکرتی که تووی ایران هست چنده؟
فرهاد عقیلی
|
United States
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
صاحب اسب رو که میشناسم منظورشون چیه از مقادیر زیادی ارز صرف خرید اسب شده؟ کدوم فرزندشون دچار ناراحتیه روحی شدن ؟؟؟ نازنین قصد اساعه ی ادب ندارم ولی به گروه خونیشون نمیاد ارز زیادی صرف خریدش کرده باشن دیگه هرکسی که اسب شناس باشه میدونه دیگه اسبهای سکرت نژاد آلمانی اصل نیستن نژاد ترکیبی شده ولی درهرحال خیلی متاثرشدم از سانحه ای که برای این حیوون نازنین پیش اومده
فرهادعقیلی
|
United States
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
عذر میخوام سوتفاهم نشه منظورم از اینکه گفتم به گروه خونیشون نمیاد اصلا در مورد صاحب اسب نیست بنده هیچ جسارتی به همکاران عزیزم نمیکنم منظورم از گروه خون استعاره ای فقط مربوط به نژاد اسب هست که نژاد ترکیبی هست ( کلمه ی صاحب که در ابتدای جمله هست اشتباه شده )
فرهادعقیلی
|
United States
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
اینترنت مشکل پیدا کرده پیام عذر خواهی بنده بابت اشتباهی که نوشته شده ( صاحب اسب رو میشناسم ) ارسال نشدکلمه ی ( صاحب ) اشتباها قید شده منظوره من این بود که اسب رو میشناسم و البته صاحب اسب رو از همکاران عزیزم میدونم و عرضم از این که به گروه خونیشون نمیاد خطاب به این نژاد اسب هست که نژادی هست ترکیبی وگروه خون استعاره ای به نژاد اسب هست صد البته متاسفم از اتفاقی که برای اسب نازنین افتاده ولی نژادهای ترکیبی دراین مورد خوشبختانه قیمت پایبن تری نسبت به اسب اصیل دارن
یوسف خدابنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
بسیارمتاثرم از مرگ اسب سکرت فقط نمیدونم آقای احسانی شما 3 فرزند دختردارید سوارکار نونهال فررند شمانیست چطور گفتیدفررندم دچار فشارروحی شده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار